-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Japan nekter Buddy
Til den 22. internasjonale El-bil konferansen, som avholdes i Yokohama, var norske Buddy påmeldt. Nå viser det seg: japanerne ville ikke ha den.
Helt siden 1969 har det vært arrangert tekniske konferanser om el-, hybrid- og brenselcelle-biler. Nå er den 22. i rekken i ferd med å starte, og der står den norske produsenten, Elbil Norge AS oppført som deltaker.
Selskapet har forberedt en spesiell modell med eksperimentell innmat. Lithium-Ion-batterier driver den, og ekstra styling gjør oppmerksom på at dette er noe spesielt.
Formålet var å plassere bilen i den 3 kilometers demonstrasjonsløypa konferansearrangørene har lagt ut, der delegatene selv skal få prøvekjøre de siste fremskrittene på disse områdene.
Alt har vært klart i mer enn et halvt år, inntil arrangørene få uker før åpningen klarte å få slått fast at biler som skal delta på dette lukkede arrangementet også må ha japanske registreringsskilter. Ambassader og Transportdepartement er trukket inn i saken, men avgjørelsen er klar.
Det vil bli en meget japansk-dominert demonstrasjon av alternative fremdriftsformer. Men man håper at på den 23. EVS-konferansen i USA, vil mulighetene for å vise frem norsk cutting edge teknologi være atskillig bedre.