-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Fiat åpner 500
Allerede ved lanseringen fortalte vi at Fiat planla mange varianter på 500. Nå har våre fotografer møtt en åpen i aksjon.
Vi brakte de første skisser av en Fiat 500 Cabriolet for et år siden, men nå som prototypen er ute på sine første tester kan det se ut som våre illustratører har bommet litt.
I vår bekreftet Fiat at en 500 Cab var under utvikling
Den utgaven Carparazzi har foreviget, ser nemlig ut til å være basert på en vanlig 500 hvor ståltaket er byttet ut med en kallesje. Hvis det da ikke er ytterligere en variant som nå planlegges.
Her kan du lese om planlagte 500-varianter
En slik konstruksjon vil nok vekke gode minner for mange – det fantes mange småbiler som gjennomgikk en slik behandling for noen tiår siden. Ja noen har jo også overlevd frem til i dag selv om økt fokus på sikkerhet har begrenset utvalget.
Det kan være to gode grunner til at Fiat går for en slik løsning. For det første er det kostnadseffektivt, for det trengs ikke like store inngrep når bare taket fjernes som når man lager en vanlig cabriolet.
For det andre kan det distansere Fiat 500 fra konkurrenter som for eksempel Mini og andre kompakte caber.