-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Fra OPC til Buick
Regal er en Opel Insignia kledd ut som en Buick. Her er utgaven som skal få adrenalinet til å bruse.
Nå blir ikke Buick-utgaven like ekstrem som den fra Opel OPC. I stedet for en 2,8-liters V6 har dem amerikanske utgaven – utypisk nok – en 2,0-liters firer. Med turbo yter denne 255 hk og har et dreiemoment på 400 Nm.
Glem automatgir – her må selv amerikanere finne seg i å bruke spaken mellom setene for å velge ett av de seks trinnene. Og foretas skiftene kjapt nok, skal null til hundre gå unna på snaue seks sekunder.
Firehjulsdrift og differensialbrems skal sørge for effektivt å overføre musklene til asfalten fra Regal GS showmobilen.
LUKSUSBIL: Her er Buick LaCrosse
Eksteriør og interiør er utstyrt med sporty detaljer som 20-tommers spesialfelger og seter fra Recaro. Bakkeklaringen er redusert og Bridgestone-dekkene er klare for høye hastigheter.
Selv om Buick Regal GS (for Gran Sport) presenteres som et rent konsept, er det nok gode muligheter for at GM setter den i produksjon. Det går neppe lang tid før vi får det bekreftet.