-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Bekymringsfritt bilhold
Citroën Norge lanserer fra 2015 et nytt konsept som skal gjøre bilholdet mer forutsigbart for kundene.
- For alle nye Citroën og DS (som nå blir eget merke) personbiler med forbrenningsmotor solgt fra og med 1/1-2015 vil et eget omfattende program for service og vedlikehold være inkludert i nybilprisen, og det i 5 år eller 65 000 km, avhengig av hva som inntreffer først, forteller Citroën i en pressemelding.
Konseptet kalles 5 FRI. Inkludert i avtalen er service i henhold til vedlikeholds-heftet, reparasjon og utskifting av slitedeler (som for eksempel bremser, clutch, bærekule), påfyll av olje, kjøle- og spylervæske samt skifte av pærer og vindusviskerblader mellom serviceettersyn.
Servicen utføres hos autorisert Citroën-verksted, og du får gratis lånebil ved planlagte serviceettersyn. I tillegg innføres 24-timers veihjelp i hele Europa.
- Alt dette gjelder i hele avtaleperioden og uten kostnader for kunden. I tillegg kommer selvsagt fabrikkgarantien på 5 år / 100 000 km, lover Citroën.
- Citroën Norge ønsker å strekke seg enda litt lenger for å gjøre bilholdet til våre kunder enda enklere, det gjør vi med innføringen av 5 FRI, sier Julius Hrasko, Brand Manager i Citroën Norge uttaler.
Flere bilforhandlere tilbyr i dag å selge deg en service- og vedlikeholdsavtale når du bestiller en ny bil, og mange leasing-kunder velger en slik løsning i dag. Men hos Citroën er den heretter altså inkludert i prisen.
Det var Mitsubishi som sist hadde et slikt tilbud, men det begynner å bli ganske mange år siden.