-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Marius Aasen er VM-klar
Rallysjåfør Marius Aasen med kartleser Veronica Engan skal i år kjøre full sesong i Drive Dmack Fiesta Trophy, en cup som inngår i fem VM-rally.
- Jeg er veldig glad for at vi har fått plass i cupen og at mine gode sponsorer gjør dette mulig for oss, sier en veldig fornøyd Marius Aasen.
Drive Dmack Fiesta Trophy (DDFT) ble lansert som en ny merkecup i VM i fjor, og det er dekkmerket Dmack som står bak cupen i samarbeid med Malcolm Wilsons’s rallyteam M-sport.
- Dette blir mitt tredje mesterskapsår i VM, og jeg er stolt av at mine sponsorer har troen på meg. Sammen med min hovedsponsor Omera har vi jobbet hardt for å få dette til, og da bekreftelsen på en plass i cupen kom, kjente jeg en lettelse i kroppen, forteller Aasen.
Verdifull premie
DDFT består av fem løp som kjøres sammen med WRC, og en vinner står til slutt igjen med en verdifull premie. Den består av en full WRC2-sesong i 2016, kun et hakk under de aller gjeveste innenfor rallysporten.
- Premien har høy verdi, og den vil sette ekstrem fart på min karriere og videre utvikling. Med to nesten identiske mesterskap i ryggen, gleder jeg meg til å ta fatt på den kommende VM-sesong, sier 23-åringen fra Hønefoss.
Ny bil i mai
I år skal cupen kjøres med en helt ny bil, en Ford Fiesta R2 1-liters turbo. Bilen blir først klar i starten av mai, kun noen få uker før årets første DDFT-løp, Rally Portugal 21. – 24. mai.
- Det blir spennende å se hvordan den nye bilen blir, i forhold til den gamle versjonen. Jeg har virkelig tro på denne bilen, og ser frem til å sitte bak rattet i den, sier Marius.
Leder NM
Før VM-satsningen i mai skal Aasen og Engan ta fatt på NM-åpningen på grus førstkommende helg. De leder rally-NM i hver sin klasse (2WD og kartleser), og er klare for å forsvare ledelsen under Rally Sørland.
- Jeg gleder meg til å ta fatt på sommersesongen, og Rally Sørland blir en fin start. Etter vintersesongen fant vi en motorfeil på bilen, og det blir derfor ekstra spennende å se om bilen fungerer optimalt nå. Vi har lagt en god plan for løpet, og vi er klare for å gi gass, avslutter Marius Aasen.