-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er neste E-Klasse
Den er fortsatt et godt stykke unna, men Mercedes er stadig ute og tester neste generasjon E-Klasse.
Her er bilen fotografert under høydetesting i Spania – fortsatt godt innpakket i kamuflasje.
Mer til felles
først som sedan, og deretter som stasjonsvogn.
Plattformen har internkode MRA, en forkortelse for Modular Rear Architecture, altså en fleksibel plattform for biler med bakhjulsdrift. Mercedes holder heldigvis fortsatt fast ved dette prinsippet for mellomstore og store biler selv om småbilene har forhjulsdrift.
Kan vokse
Basismotorene i nye E-Klasse blir firesylindrede bensin- og diesel-gulpere, men det ryktes også at Mercedes kommer tilbake med rekkeseksere. På samme måte som den nye V8-en fra AMG er satt sammen av to firere, kan rekkesekseren kombinere to tresylindrede motorer.
Ladbar
som for C-Klasse vil det komme en brobygger mellom E 400 og AMG-modellene.
Muligens vil denne ta over for dagens E 500, men det spørs om ikke Mercedes trenger et V8-alternativ for USA, Kina og Midtøsten.
Hva vi også kan være sikre på er at E-Klasse som nye C-Klasse og S-Klasse vil komme som plug-in hybrid.
Nye Mercedes E-Klasse lanseres trolig tidlig i 2016, Detroit eller Genève, som 2017-modell.