-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Seat for italiensk politi
Seat har nylig inngått en stor avtale om levering av politibiler som skal tåle en smell til Italia.
Avtalen innebærer en opsjon på 4000 biler i løpet av en treårsperiode. Så langt er det bestilt 925 biler, fordelt på 475 «pantere» (Polizia di Stato) og 450 «gaseller» (Carabinieri).
Ifølge meldingen fra Seat skal det være første gang de to inngår en felles bilavtale.
Bilen er basert på en 5-dørs Seat Leon med 150-hesters 2.0 TDI-motor. Politibilen er armert i fronten, og er utstyrt med spesielle dekk.
Den har selvsagt sirener og blålys, radio- og kommunikasjonsutstyr, våpenfester og annet spesialutstyr montert.
Rullende celle
Baksetet er utformet som en celle og separert fra forsetene med en sold vegg.
Før de ble satt i produksjon har bilene vært gjennom meget krevende tester, som blant annet innebærer at de pansrede dørene ble åpnet og smelt igjen 100.000 ganger, og de er kjørt kontinuerlig i 30.000 kilometer uten annen stopp enn for drivstoff.
Bilene har såkalt B4 beskyttelse, og for å sjekke at de innfridde disse kravene ble de beskutt med 44 og 357 Magnum-ammunisjon. De pansrede dørene og den 22 mm tykke frontruten sørget for full beskyttelse av de ombordværende som i testen selvsagt var dukker.
Testen er bestått!