-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kjapp forvandling
Forrige helg viste BMW en M4-basert konseptbil på Pebble Beach. Her er den ekte varen avslørt, nærmest umaskert.
BMW M4 GTS Concept hadde sin verdensdebut for en ukes tid siden, men Carparazzi har allerede kommet over produksjonsutgaven ute på veien.
Skjønt produksjon og produksjon – dette blir ingen volumselger, men en meget eksklusiv spesialmodell som nærmest skal håndbygges.
Jubileum
Det har en stund versert rykter om at BMW skulle lansere en hardcore versjon av M4 i anledning merkets hundreårsjubileum i 2016, og bekreftelsen fikk vi altså nå.
Legg merke til de aerodynamiske detaljene, som frontsplitteren, de store luftinntakene og vingen på bakluka, samt de oransje detaljene som vi husker fra konseptet.
Både chassis og aerodetaljene er justerbare, så bilen kan tilpasse for banekjøring eller heves for fartsdumper.
Optimalisering
Motoren under det lette CFRP-panseret er basert på bi-turbo rekkesekseren som sitter i den vanlige modellen, men her er den trimmet opp til rundt 500 hester fra de opprinnelige 431, blant annet ved vanninnsprøyting.
I tillegg til ekstra hester har BMW tatt flere grep for å redusere vekten til et minimum, blant annet ved å ribbe interiøret for unødvendig luksus og erstatte metallkomponenter med karbonfiber.