-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny mulighet for Mikkelsen
Andreas Mikkelsen gjorde jobben sin i comebacket i WRC, og får fornyet tillit av Citroën Total Abu Dhabi WRT i neste VM-runde. – Jeg ser virkelig frem til å kjøre Rally Polen, sier han.
Rally Italia Sardinia var 27-åringens debut i en Citroën C3 WRC, og VM-runden handlet om å bli kjent med bilen og ta seg til mål. Dette lyktes Andreas Mikkelsen og hans kartleser Anders Jæger med.
De endte til slutt på åttendeplass, og Andreas ble med det også beste Citroën-fører.
Etter en rekke skuffende løp, har Kris Meeke fått beskjed om at han blir erstattet av Andreas i Polen. Sammen med Craig Breen og Stépane Lefebvre vil nordmannen utgjøre Citroëns team i neste VM-runde (29. juni - 2. juli).
– Vi tok steg for steg, og fikk en del svar i løpet av helgen. Det er selvsagt hyggelig at Citroën-ledelsen er så fornøyd at de gir meg muligheten til å kjøre Rally Polen også, sier han.
Ingen kunne forvente at Andreas Mikkelsen skulle prestere toppresultater i sitt første løp for Citroën. Med kun en liten test før løpet, hadde han og teamet fokus på at VM-runden på Sardinia først og fremst skulle handle om å bli bedre kjent med bilen.
– Det er vanskelig å teste alt vi har lyst i et løp, for det har vi rett og slett ikke lov til. Det er fortsatt en del ting å jobbe med, men med en god test før Polen har jeg stor tro på at vi kan levere et godt resultat der, sier han.
Og VM-runden i Polen er ikke et hvilket som helst løp for nordmannen. Mens han tidligere har slitt med å prestere toppresultater på Sardinia, er situasjonen stikk motsatt i Polen. Han gikk til topps der i fjor, og endte på andreplass både i 2015 og 2014.
– Det blir gøy å kjøre Polen, det er yndlingsløpet mitt. Så det ser jeg virkelig frem til, og er takknemlig for at jeg får den sjansen, sier Andreas, som får gode tilbakemeldinger fra teamledelsen.
– Andreas’ inntreden har vært konstruktiv og positiv for oss. Etter hans test før løpet, visste vi at han måtte ha mer tid på seg til å få bilen optimalisert til sin kjørestil. Utover åttendeplassen er vi fornøyd med hva hans inntreden har bidratt til. Andreas har klart å identifisere de viktigste punktene vi må jobbe med for å kunne oppnå ytterligere forbedringer, sier teamsjef Yves Matton.
Sluttstilling Rally Italia Sardinia 2017
1. Tänak / Jarveoja (Ford Fiesta WRC) 3:25:15.1
2. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +12.3
3. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +1:07.7
4. Lappi / Ferm (Toyota Yaris WRC) +2:12.9
5. Ogier / Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +3:25.3
6. Hänninen / Lindstrom (Toyota Yaris WRC) +3:38.5
7. Østberg / Fløene (Ford Fiesta RS WRC) +6:31.8
8. Mikkelsen / Jæger (Citroën C3 WRC) +8:07.8