-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Contitech – mer enn dekk
Hvis du lurer på hva Contitech skal vise på høstens bilutstilling – så trøst deg med at det gjør vi også. Men vi vet snart mer, og det kan – muligens – gi deg muligheter til også å lære mer. Så følg med.
Bosch er en av de få underleverandørene som har vært flinke med kontinuerlige oppdateringer og orienteringen om hva de gjør.
Jeg er temmelig sikker på at det var på en av deres «tekniske dager» jeg første gang kjørte en bil som automatisk bremset for vimsete fotgjengere, første gang jeg så en bil som kjørte seg selv inn i garasjen og første gang jeg satt bak rattet – uten å røre det – på en selvkjørende bil.
Bosch skal ha sin tradisjonelle forestilling lenger ut på sommeren – gjett om jeg gleder meg – men nå dukker det også opp andre deltakere på denne scenen.
Grunnen er selvfølgelig at årets IAA, bilutstillingen i Frankfurt, blir mye mindre bilutstilling enn vi er vant til. Svært mange bilprodusenter har trukket seg. Til gjengjeld får vi folk vi ikke er vant til å se på sånne stevner.
Borg Warner kommer for eksempel til å bli store der, ZF er en annen betydelig medspiller. En rekke firmaer du aldri har hørt om kommer til å være der – og det er de som i første rekke regner med at de kan bidra til fremtidens mobilitet, eller på konnektivitet, eller på elektrifisering eller på autonom teknologi.
ContiTech, ikke-gummi-seksjonen av Continental, er blant dem. Og det er dit jeg er på vei nå, og hvis dere er like nysgjerrige på hva de kan fortelle som dere var når det gjaldt hydrogen, har jeg en kjempejobb foran meg. Send meg spørsmål via denne linken
Det vil si, jeg kan ennå ikke fortelle dere hva dere burde lure på, for jeg aner egentlig ikke hva opplegget går på.
Forestillingen heter TecShow og programmet er som følger: #makingMobility del 1, 2 og 3.
Og dermed er jeg egentlig like klok, bortsett fra at jeg venter Store Ting – ContiTech består av smarte folk.
Men: vi skal få en «Keynote Speech» i morgen ettermiddag. Ikke vet jeg hvor fort jeg kan få lagt inn utfyllende informasjoner, men i løpet av natta burde jeg kunne fortelle såpass mye at du vil kunne stille konkrete spørsmål innenfor det saksområdet vi skal behandle.
Så følg med her, og hvis du er kjapp på tastaturet før forestillingen starter fredag kl. 0900, har du sjans til å kunne hjelpe meg med å virke smart.
Og rekker vi det ikke, skal jeg nok klare meg på egen hånd også.