-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny tjeneste fra Statens vegvesen
Glem køen - nå kan du bestille time til Risløkka trafikkstasjon på nett.
Nå er det kommet en ny lenke på nettsiden til Risløkka trafikkstasjon i Oslo. Ved å klikke på denne får du mulighet til å bestille time for skranketjenester på stasjonen. Dermed slipper du kø og ventetid når du møter opp.
– Dette er et veldig godt tilbud til våre besøkende. Jeg håper og tror at så mange som mulig vil benytte seg av timebestilling. Det vil gjøre deres opplevelse her på trafikkstasjonen mye bedre, sier kontorsjef på Risløkka, Mikael Khokhar (bildet).
Mer forutsigbart
Når du bestiller time får du et referansenummer som du oppgir når du kommer til trafikkstasjonen. Det gir deg tilgang til første ledige saksbehandler bak skranken, forutsatt at du kommer til avtalt tid, selvfølgelig.
– Dette gjør et besøk hos oss på Risløkka mye mer forutsigbart. Nå kan folk komme når det passer dem, og de vet at de vil få behandlet saken sin på det tidspunktet de har bestilt time, sier Khokhar.
Du kan bestille time for fornyelse og innbytte av førerkort, registrering og omregistrering av kjøretøy og prøveskilt.
Time for kjøretøykontroll kan bestilles på Din side på vegvesen.no.
Skal du levere salgsmelding, melde tapt førerkort eller tapt vognkort trenger du ikke møte opp på trafikkstasjonen i det hele tatt. Alt dette, og mere til, kan du løse selv via selvbetjeningsløsningene på Din side.
Den eneste tjenesten som det nå ikke er mulig å bestille på forhånd, er time for teoriprøve. Der er det kun drop-in tilbud.
Prøveprosjekt i Oslo
Timebestilling i skranke er foreløpig et prøveprosjekt på Risløkka i Oslo. Hvis det fungerer etter planen, vil sannsynligvis samme system bli tilgjengelig på flere av landets trafikkstasjoner.
– Det er mange i vegvesenet som følger med på dette prosjektet og som ønsker seg noe lignende. Hvis alt går som det skal, vil nok dette dukke opp flere steder i landet etter hvert, sier Khokhar.
Prosjektet har foreløpig vist seg å være populært. De to første dagene fikk Risløkka 55 timebestillinger – uten at løsningen har vært markedsført på andre steder enn stasjonens hjemmeside.
Mikael Khokhar understreker at det fortsatt er mulig å komme til trafikkstasjonen uten å ha bestilt time på forhånd.
– Det er det selvsagt, men da må man regne med kø hvis det er mange besøkende.