-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nok en sportsbil fra AMG
Her er en nær slektning av den nye kunderaceren til Mercedes-AMG.
Det er ikke mange ukene siden Mercedes-AMG lanserte sin nye GT4 racer på belgiske Spa.
Her er de ute og tester nok en GT-variant, men denne gangen dreier det seg om en bil for vanlig vei.
Den blir gateversjonen av GT4, og her kan du regne med at komfort er ofret i de tilfeller det ville gått på bekostning av kjøredynamikk.
Som løpsbilen får også denne eksosrør på begge sider, i stedet for det senter-monterte anlegget vi kjenner fra GT-R.
Bli med rundt Nordsløyfa på 7.10,92
Bilen kommer med en bakrute i Perspex for å spare vekt (som du kan se på videosnutten) – bare ett av mange grep som er tatt for å gjøre bilen lettere og raskere.
Den vil også få flere spesielle aerodynamiske detaljer av samme årsak.
Under panseret sitter samme twin turbo motor som i GT-R – en fireliters V8 med 585 hester.
Det gjør faktisk gateversjonen enda kraftigere enn racingutgaven som har et strengt regelverk å forholde seg til og derfor «bare» har 510 hk.