-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Spør oss om T-Roc
Et tettpakket lanseringsprogram denne perioden gir oss mye nytt å prøvekjøre. Neste bil ut: VW T-Roc.
Oktober ser ut til å bli «crossovernes måned», med prøvekjøring av både Hyundai Kona, Skoda Karoq og nå VW T-Roc. Vårt førsteinntrykk av Hyundaien kan du glede deg til i morgen, mens for VW T-Roc må du vente til midten av neste uke.
Hva er så VW T-Roc? Det er VWs nye kompakt-SUV, rett og slett. Etter å ha vært litt bakpå i dette segmentet, lanserte VW sin T-Roc gjennom flere konseptmodeller før de til slutt dro lakenet av en frekk liten urban-crosser i august.
Sett denne? Slik fremsto T-Roc som konseptbil i Genève 2014.
T-Roc har ikke overraskende mye til felles med flere andre biler i VW-konsernet, ikke minst med Audi Q2. MQB-plattformen i bunn er felles for veldig mange biler, men T-Roc og Q2 har nok mer til felles enn de fleste.
Audi Q2 imponerte ikke meg spesielt, må jeg ærlig innrømme – så vi håper inderlig at VW har tatt noen grep for å heve inntrykket til T-Roc. Utseendet alene er nok til å gi meg håp om en langt morsommere bil fra VW enn fra Audi.
Mens det etter hvert har blitt ganske vanlig å lage SUV-aktige biler med forhjulsdrift, slår VW til med mulighet for drift på alle fire hjul.
Innstegsmodellen – en 115-hesters, 1-liters turbobensin – blir riktignok forhjulsdreven, mens 190-hesters, 2-liters bensinmotor og 150-hesters, 2-liters dieselmotor blir tilgjengelig med DSG-automat og firehjulsdrift.
Senere vil en 1,5-liters bensinmotor med DSG-automat og valget mellom for- og firehjulsdrift dukke opp, og en slags toppmodell med 190-hesters diesel og DSG/4x4 kommer samtidig.
Ikke overraskende forventes det at de fleste norske kunder vil ha i pose og sekk: Både firehjulsdrift og automat.
Vi har allerede vært og sett på T-Roc med egne øyne, men nå kan du delta i vår prøvekjøring ved å sende oss av gårde med det du lurer på.