-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Selfridge-bygget Land Rover
Kanskje blir den stående til jul? Da vil ganske mange nordmenn også få se en helt spesiell Defender som ble bygget inne i den nye herresjappa til Selfridges i London.
Det er i selve paradebutikken på Oxford Street at Selfridges og Land Rover gjennomførte et felles stunt. Stormagasinet skulle åpne en ny herreavdeling, og hva er vel mer maskulint enn en litt røff Defender?
Og når jobben skal gjøres ved hjelp av Land Rover Classic, kan man jo skreddersy resultatet helt som man selv ønsker det.
Hvem det var som ønsket den slik, aner jeg ikke, men bilen startet i hvert fall som en 2016 110 Defender Pickup. Den utgaven med 405 hesters V8 og 8-trinns ZF. 70th Edition het serien som feiret Land Rovers første 70 år.
Klassisk-teamet tok denne bilen og dekonstruerte det hele, det var nemlig den eneste muligheten for å få bilen på plass: å smyge et strippet chassis gjennom vinduene i første etasje.
Resten av delene var litt enklere å losse, og så kunne et utvalgt team av fagfolk starte med å sette det hele sammen.
Det hele tok fire dager, i fullt publikums-påsyn, og så ble bilen dekket til mens den ventet på at resten av den nye herreavdelingen skulle åpne.
Det gjorde den nylig og da viste det seg at bilen var bygget om til en soft-top med spesiell Selfridges topp.
Så lenge den blir stående der – kanskje helt til den ramler sammen av utmattelse, om 300 år – skal kunder kunne få lov til å sitte i den og ta på den og lukte på dette ikoniske eksemplet på et eller annet erkebritisk.