-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er nye Mazda3
Bare et par uker før den skal debutere i Los Angeles har våre fotografer kommet over nye Mazda3. Vi gleder oss til å se den uten maskering.
Denne bilen er fotografert like ved Mazdas europeiske forskningssenter ved Frankfurt. Selv om den er maskert er det lett å se at dette blir lekkert, og at den ligger meget tett opptil Kai Concept som sto på Tokyo-utstillingen i fjor.
Produksjonsmodellen har tilnærmet lik front og profil som Kai. Grillen er større enn på dagens modell, og den lener seg aggressivt forover. Frontruten er ekstremt lav og sterkt skrånende. Vågalt og herlig gjort av Mazdas designere!
Hekken domineres av den ekstremt solide C-stolpen som strekker seg langt fremover og fremhever bilens atletiske uttrykk. Bakruten strekker seg ikke så langt ut mot sidene som den gjør på dagens modell.
Dette kan bli skummelt med hensyn til utsyn skrått bakover når man skal rygge inn på en trang parkeringsplass, men vi får anta at Mazda har en smart løsning på den utfordringen i form av ryggekamera og / eller sensorer.
Vi har allerede fått vite at Mazda skal lansere sin høyteknologiske Skyactiv-X motor i forbindelse med nye Mazda3 – en motor som kombinerer teknikk fra både bensin- og dieselmotorer for å oppnå uovertruffen kompresjon. Det blir spennende å prøve i praksis.
Men den vil også få tradisjonelle drivlinjer – i alle fall bensinmotorer og muligens også den nye 1,8-liters dieselmotoren som nylig ble lansert som et nytt alternativ til den faceliftede CX-3.
I løpet av et par uker får vi nok svar på de fleste av våre spørsmål når nye Mazda3 avdukes i Los Angeles.