Hyundai : Hyundai med norsk reklamefilm - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
Hyundai med norsk reklamefilm
Hyundai Norge har fått utviklet en lokal reklamefilm for Nexo. Her møter du blant andre en ikke ukjent friidrettsstjerne.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2019).

Twitter RSS
bsgif

Det er ikke dagligdags at bilprodusentene spiller inn reklamefilm for sine produkter i Norge. Flotte klipp med norsk natur forekommer, men slikt er denne filmen kjemisk renset for.

Filmen handler snarere om hva man kan oppnå så lenge man er dedikert og går hundre prosent inn for oppgaven. For å illustrere dette brukes unge mennesker som har satt seg høye mål, en av dem er Karsten Warholm som også er stemmen i filmen.

Hyundai har de siste årene lansert biler som er godt tilpasset det norske suget etter el- og hybridbiler. Deres bestselger hittil i år er Ioniq, men etter hvert som de får større leveranser av Kona Electric, vil nok denne ta over hegemoniet.

Foreløpig siste tilskudd på stammen, NEXO, blir ingen volumselger, men den viser at Hyundai ikke har til hensikt å stoppe utviklingen av hydrogenbiler med brenselceller.

Hyundai har forsket innen dette feltet i 20 år, og de tilbød sin første hydrogenbil, ix35, for salg allerede i 2013. Det var ikke så mye annet å velge mellom den gangen, og det er det jo for så vidt ikke i dag heller. Utenom Toyotas Mirai.

Med NEXO tilbyr Hyundai nå en moderne SUV som dekker familiens bilbehov, og den skal altså markedsføres med denne lokalt produserte reklamefilmen.

– Dette er en veldig spennende kampanje, som vi synes reflekterer evnen og viljen som ligger i vårt merke og i innsatsen til enkeltmennesker som ønsker å nå lengst, forteller markedsdirektør Christian Stenbo.

Du kan jo danne deg din egen mening etter å ha sett gjennom videoen. 

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   toolbar_mail.gif Tips en venn   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse

logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: