-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Arteon i ny tapning
Volkswagen har publisert de første skissene av en ansiktsløftet Arteon. I tillegg til oppgraderinger får den også en alternativ karosseriform. Her er dagsferske spionbilder av en nærmest ukamuflert Shooting Brake.
Den mest luksuriøse folkevognen klamret seg fast og fortsetter ufortrødent videre. I alle fall i enkelte markeder.
Modellen som kom på markedet i 2017 får nå en midtlivs oppdatering, samtidig som programmet utvides med en Shooting Brake i tillegg til den coupé-formede sedanen.
Volkswagen er foreløpig sparsomme med detaljene, men forrige måned viste vi bilder av den kamuflerte stasjonsvognen. Samtidig kunne vi også avsløre at det kommer en muskuløs R-versjon.
Oppdateringen innebærer at Arteon får et helt nytt førermiljø, slik at den skal fremstå som enda mer luksuriøs. Det innebærer det siste på infotainment-fronten, MIB3, for maksimale tilkoblingsmuligheter.
Vi loves høyeffektive motorer med lave utslipp og mye moment. I tillegg vil nykommerne tilby nye assistent-systemer.
Som eksempel nevner Volkswagen «Travel Assist» som skal være ideelt for lange reiser. Systemet tar over styring, akselerasjon og bremsing i hastigheter opptil 210 km/t med minimalt inngrep fra sjåførens side.
PS!
På de dagsferske spionbildene er testbilen nesten uten kamuflasje. Den har imidlertid en blank stripe rundt vinduene og tape ved baklyktene for å forvirre oss. I slutten av juni får vi de offisielle bildene.