-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Riktig bil på Tinder
Selvfølgelig finnes dette også. En undersøkelse om hvilken bil som er smartest å ljuge på seg dersom man skal ha match på Tinder.
Det er de oppfinnsomme folkene i Click4Reg – de som selger brukte registreringsskilt – som har forsøkt å øke sjansene på Tinder ved å velge riktig bil på profilen.
Der du sliter med å få noe meningsfylt opplegg – kanskje det hjelper å posere foran en bil?
Det var utgangspunktet for dybdeforskningen foretatt av Click4Reg. Så tenkte de videre: Kanskje det også spiller en viss rolle hva slags bil jeg bruker på profilen min.
Dermed skapte de et antall forskjellige profiler, både menn og kvinner, som de begynte å leke med.
Til sammen ble de sveipet et par hundre ganger. Profilene ble overhodet ikke endret, samme navn, alder og interesser – bortsett fra profilbildet der man brukte forskjellige biler som bakgrunn.
I snitt fikk manne-profilene 59 matches på to dager der de befant seg uten hjul. Men dersom han befant seg foran spesielle merker og modeller, kunne dette øke til så mange som 132.
I snitt fikk herrer 79,8 (husk, dette er vitenskap, derfor desimaler) matcher på to dager.
Det viste seg at kvinner er mer opptatt av hva herrene har bak seg enn mennene bryr seg om hva som er bak på damene. Riktignok så man en viss økning, men ikke mer enn fra 78 matcher på to dager – billøs, til 82,4 med bil.
Ikke overraskende viste det seg at jo mer eksklusiv bilen var, jo mer reagerte damene.
Foran en BMW i8 kom de opp i 132, virkelig langt over snittet.
Listen videre var
- Audi R8 (129)
- Mercedes C-Klasse (98)
- Land Rover (95)
- Nissan NV 200 (69)
- Mini (69)
Faktisk viste videre dybdeintervjuer at noen kvinner var så interessert i bilen at de tok initiativet til en date bare på grunn av den.
Ganske skremmende var det imidlertid at foran en fiat 500 fikk herren færre matcher (41) enn han fikk uten den bilen (67). Det samme dersom du poserte foran en Citroën.
Slik var det ikke den andre veien. En dame foran en 500 fikk 10 flere sveip enn da hun var uten.
Ellers viste det seg at menn også foretrakk en i8. De damene som var plassert foran en slik fikk 137 matches.
Deretter så listen slik ut:
- Audi A8 (130)
- Land Rover (100)
- Mercedes-Benz C Klasse (98)
- Nissan NV 200 (77)
- Mini (68)
Siden i8 har vært ute av produksjon siden i fjor sommer er det kanskje en ide å stoppe opp og ta noen selfies til oppbevaring neste gang du ser en slik bil parkert.