-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
MAHINDRA
Stålprodusenten Mahindra & Mohammed, grunnlagt i Bombay 1945, ble i 1948 omorganisert til Mahindra & Mahindra Limited, til daglig kalt M&M. Året etter startet Mahindra å montere Willys Jeep. Et nærere teknisk og økonomisk samarbeid med Willys-Overland ble innledet i 1954, noe som bl.a. førte til at Mahindra også produserte de frambygde Jeep FC-150 med Hurricane bensinmotor fra midten av 1960-tallet.
Jeep CJ var Mahindras basismodell hele veien, og i 1991 ble den supplert med langchassis-utgaven Mahindra Commander. To år etter kom den mer komfortable Armada på markedet, dette var en 5-dørs SUV som minnet litt om Suzuki Vitara og som først hadde Jeep dieselmotor, deretter Peugeot. I 1995 gikk Mahindra inn på lastebilsiden med lisensutgaver av Mitsubishi L300, men enda viktigere var personbil-offensiven de satte i verk året etter med en joint venture på å bygge indiske Escort. Dette var såpass vellykket at også Fiesta kom på programmet i 1998. I 2001 kom Renault inn som motorleverandør.
Mahindra hadde så langt ikke hatt noen logo å skryte av, men fra 2000 innførte de en typisk asiatisk oval med en ganske treffende vri, da M-en i ovalen er formet slik at den minner om en motorvei.
4WD-kjøretøyer med sterke Jeep-aner utgjør den dag i dag bredden av programmet, fra den enkle Marchal til den større Maxx, den mer komfortable Bolero og med Scorpio som toppen av kaka. Mahindra har i dag over 50% av det indiske markedet for firehjulstrekkere.