-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nissan GT-R til FIA GT1
Nissans motorsportavdeling, NISMO, bekrefter at de skal delta i FIA GT1-verdensmesterskapet i år. Bilen er basert på en GT-R.
Det er foreløpig to team som får stille til start med Nissan GT-R-biler i det nye verdensmesterskapet. Som samarbeidspartnere har Nismo valgt britiske Sumo Power GT og sveitsiske Swiss Racing Team.
Nismo vil levere teknisk support til begge teamene.
Racing-utgaven av GT-R har en 5,6-liters V8 med 600 hk og et dreiemoment på 650 Nm. Kreftene sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns klikk-klakk-kasse. Bremsene har kombinasjonen karbon-keramikk med 6-pots calipere i alle fire hjørner.
GT1-bilen skal veie ca 1350 kg – nesten 400 kg mindre enn en standard GT-R. Med en prisindikasjon på rundt fire millioner, blir dermed kiloprisen ganske svimlende.
LES: Vi har kjørt Nissan GT-R på bane