-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Finsk frosk
Hva med en finsk Frog eye produsert i Kina – et spesielt utseende kjøretøy på mer enn en måte.
Mange har et kjærlighetsforhold til Austin-Healey Sprite. En bil som kunne kjøpes for ganske vanlige penger da den kom, og som i ettertid fremstår som en fin kjørebil sammenlignet med mye annet fra samme tiden.
En bil man la, og legger, merke til er det også, med sin noe særegne styling, der den kikker på deg med sine froskeøyne.
Så langt har det gjort den første versjonen, Sprite Mk 1, til et samleobjekt, men det er vel kanskje først nå det har inspirert noen til å følge etter. Sjekk ut Norster 600R.
Selv om Norster 600R ser ut som en bil, har den vel så mye å gjøre med en ATV. Det henger trolig sammen med et ønske om å slippe unna krav til kollisjonssikkerhet og utslippstandarder.
Den er altså tegnet i Finland og bygget i Kina.
Under skallet finner man en tosylindret motor på 580 kubikk, som gir ikke altfor avskrekkende 20 hestekrefter.