-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Småbil fra Gumpert
Det er ikke SÅ lenge siden vi erklærte Gumpert for død. Nå er han i Genève igjen, og med en ny modell. En liten firer, to liter og bare litt over 400 hester!
I fjor var Apollo-modellen til Gumpert matt rød. Litt tilbakeholdende kanskje, fordi firmaet nettopp var reddet fra en trist konkurs.
I år har han også en av sine mektige Apolloer der. Biturbo, V-åtter, litt over fire liter og 750 hester og i hvert fall 360 km/t. Men denne gangen i skinnende mørkerødt og skinnende krom – en virkelig «her-kommer-jeg» fremtoning.
Fullt så mye brøstkassa frem var ikke hans nye Explosion. Den var faktisk litt forsiktig i designen. Men tok du deg tid til å lese spesifikasjonene var det ikke mye beskjedenhet til stede. 2-liters firer, 420 hester, tre sekunder til de første 100, lenger har de ikke kommet i testingen.
Det hviskes imidlertid om 300 pluss og snakkes høyt om at de er klare til å selge den til deg nå, for så vidt over 100.000 euro.
Motor foran og firehjulsdrift, og på mange måter en oppfriskning av hva Audis skikkelige Quattro Coupéer sto for for 25 års tid siden. Denne er nesten like lite pen også.
Og syns du prestasjonene i den lille eksplosjonen allikevel ikke er høye nok, har de en Explosion S i bakhånd. 2,5 liter og 510 hester.
Det er så mye R4 og R5 teknologi i denne bilen nå, at i tillegg til hovedkontoret og «fabrikken» i nærheten av Leipzig, har de også fått adresse i Audi-byen Ingolstadt. Kortere vei til kilden, åpenbart.
Og en by der Roland Gumpert føler seg skikkelig hjemme. Det var herfra han mesterhjernet Audis rally-dominans i 80-årene.