-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Dette er neste A4
At ny A4 er rett rundt hjørnet er ingen hemmelighet, men hvordan den ser ut er foreløpig det. Disse bildene gir en pekepinn.
Audi planlegger lansering av nye A4 neste år, med mulig salgsstart til høsten. Da er det ikke rart de nå kan observeres med tynn kamuflasje.
I motsetning til mange andre nye Audi-,
Volkswagen- og Skoda-modeller, vil ikke A4 bygges på MQB-plattformen. Den skal i stedet bygges på MLB Evo-plattformen, som også vil finne veien inn under skallet på kommende A6, A7 og A8.
Det betyr at A4 beholder motoren i lengderetning, ikke på tvers.
Det snakkes om en vektreduksjon på rundt 100 kilo sammenlignet med dagens modell, og størrelsen vil ikke endres mye.
Akkurat som nye Volkswagen Passat vil lengden være omtrent uendret, mens akselavstanden økes. Det betyr kortere overheng, og motorer forhåpentligvis plassert enda lengre bak i motorrommet i forhold til frontakselen.
På kraftverksiden forventes det motorer ned til 1,4 liter, en motor som etter hvert vil kombineres med el-drift for å få samme drivlinje som A3 e-tron.
Innvendig er det litt spenning om Audi tør å gå for en minimalistisk dashbordløsning, à la nye TT. Uansett om det settes en stor hovedskjerm i dashbordet eller ikke – heldigitalt instrumentpanel er nok uansett på plakaten.
Som vanlig er det sedanutgaven som ventes først, før stasjonsvogna suser inn noe senere.
En A5 coupé og Sportback er også på lanseringskartet til Audi – men de må vi nok vente til 2016 før vi får se.