-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Kjapp Mini Clubman
Mens vi venter på at Mini skal dra teppet av andre generasjon Clubman, kan vi kose oss med denne.
I dag slipper nemlig alle som oppgraderer til siste versjon av GranTurismo 6 til bak rattet på en modell som så langt ikke er lansert. Kanskje får vi se den virkelige varen når Genève-utstillingen åpner til uken.
Mini Clubman Vision Gran Turismo er selvsagt en langt mer ekstrem utgave enn du noensinne får møte i levende live. Den har 395 hestekrefter, firehjulsdrift og sekvensiell girkasse.
Den gjør null til hundre på 3,5 sekunder og har en oppgitt toppfart på 290 km/t på de raskeste banene. Justerbare dempere gjør det mulig å tilpasse bilen til både raske og mer teknisk krevende baner.
Her er andre Gran Turismo-biler vi har omtalt den siste tiden:
- Alpine Vison Gran Turismo
- Subaru Viziv GT Vision Gran Turismo
- Mercedes-AMG Vision Gran Turismo
- Volkswagen Vision Gran Turismo
- Infiniti Concept Vision Gran Turismo
- Mazda LM55 Vision Gran Turismo
- Chevrolet Chaparral
- Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo
Hør hva designerne har å fortelle om Mini Clubman Vision Gran Turismo
Kjente designtrekk
GT-bilen er selvsagt designet med tanke på sine oppgaver i spillet, men vi kjenner igjen trekk fra konseptbilen vi møtte i Genève for et år siden, noe som er nok en bekreftelse på at produksjonsbilen blir ganske lik konseptet.
Racerbilen har to dører mens produksjonsbilen får fire. Men i hekken finner vi to sidehengslede dører på begge. På racerbilen er disse fremhevet gjennom en todelt hekkspoiler montert på taket.
Bli med Inside Sim Racing på en runde rundt Nordsløyfa der det konkurreres mot klokka. Målet er å sette en rundetid på under syv minutter. Om den erfarne konsollsjåføren greier det, finner du svaret på i videoen.