-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
En Porsche for banen
Porsche lanserer Cayman Clubsport GT4 – en bil bygget for racing-entusiaster.
Du kan ha det morsomt med de fleste sportsbiler fra Porsche på bane, men dersom banekjøring er øverst på agendaen, kjøper du selvsagt en bil som er skapt med dette for øye.
Cayman GT4 Clubsport, som har sin debut i Los Angeles, er nettopp en slik bil. Den er basert på gatebilen med samme navn, men denne får du ikke skilter på – til det er den for ekstrem.
Motoren er montert direkte bak setene, en sekssylindret boxer på 3,8 liter med 385 hestekrefter. Racing-utgaven har en modifisert 6-trinns dobbel clutch girkasse som styres via hendler på rattet.
Den har en mekaniske differensialbrems på bakakselen, utviklet spesielt for racing. Fremre aksel er hentet direkte fra storebror 911 GT3 Cup.
Bremsene har 380 mm skiver rund baut med 6-pots calipere foran og 4-pots bak. ABS-systemet kan justeres i tolv nivåer, og ESP-en er tilpasset kjøring på slicks.
Med en vekt på bare 1300 kg leveres Cayman GT4 Clubsport med veltebur, racingstoler og 6-punkts belter.
Basisutgaven har en standard 90-liters bensintank, men den kan også leveres med 70- eller 100-liters FT3 Safety-tank godkjent for racing.
Felgene er lette 18-tommere med dekk fra Michelin – 25/64-18 foran og 27/68-18 bak.
Cayman GT4 Clubsport har en prislapp på 111.000 euro pluss lokale avgifter og er bestillingsklar fra Porsche Motorsport in Weissach.