-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mildere AMG
C-Klasse Coupé blir utvilsomt en kjøreglad Mercedes. Spesielt om du velger en AMG-utgave.
Få dager etter presentasjonen av C-Klasse Coupé i fjor sommer, hadde Mercedes-AMG klar sine toppversjoner, C 63 Coupé og C 63 S Coupé med henholdsvis 476 og 510 hestekrefter.
De norske prisene er foreløpig ikke klare, men vi vet at tilsvarende motoriseringer koster fra 1,1 til 1,25 millioner kroner i sedan og stasjonsvogn.
Men i løpet av våren kommer et tredje alternativ som kan spare deg for noen hundretusen dersom du nøyer deg med litt mindre råskap.
Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé leveres i kombinasjon med 9G-Tronic automatgirkasse og firehjulsdrift. Sistnevnte er en stor fordel med så mye krefter på norsk vinterføre.
Under panseret sitter en treliters twin-turbo V6 med 367 hestekrefter og et dreiemoment på 520 Newtonmeter i området mellom 2000 og 4200 omdreininger.
Omsatt til ytelser skal det gir null til hundre på 4,7 sekunder og en toppfart som er elektronisk sperret ved 250 km/t. Det bør holde for de fleste.
Med dette grepet gjør Mercedes det samme som Audi har gjort i en årrekke ved å tilby S- og RS-modeller.