Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Up Beats

Volkswagen Polo Beats

Volkswagen Polo Beats

Oppfrisket Up!

Omtrent midtveis i livssyklusen gir Volkswagen sin minstemann et ansiktsløft.

Publisert Sist oppdatert

Det går ganske mange Up på norske veier, men én ting skiller dem dramatisk fra Up-bestanden på kontinentet – 1507 av de 2039 nye bilene som ifølge OFV ble registrert i 2015, var e-Up, elbilen.

I 2014 var andelen enda høyere – 2971 på EL-skilter av totalt 3807 nyregistrerte Up. At salget ble nesten halvert, skyldes nok primært at e-Golf, som kun ble levert i begrensede antall fra andre halvår 2014, ble skuffet ut i store antall i 2015.

Kosmetikk
Nye plastbiter og lykter, nye farger og felger, nytt interiør med nye infotainment-løsninger – alt det man forbinder med en facelift er gjennomført på Up.

Aldri har det vært enklere å koble en smartphone til sin Up. Fest mobilen i en holder øverst på dashbordet, par den til bilen ved hjelp Bluetooth, og den blir en del av bilens infotainment-anlegg takket være en Volkswagen-app.

Beat
En ny utstyrsvariant, Up Beats, inkluderer et 300 W lydanlegg fra Beats Audio samt en del spesialdetaljer. Det kommer også en Polo Beats.

På motorfronten lanseres en ny 1,0 TSI med 90 hester og 160 Newtonmeter som skal klare seg med 0,44 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 102 gram per kilometer.

Ifølge Volkswagen får «nye» Up mer utstyr samtidig som prisene opprettholdes fra dagens nivå.

Powered by Labrador CMS