Genève i endring
Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Sigma er fra 1969!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Secam
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Hos Sin Cars jobbes det
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Det finnes ikke noen værstere enn RUF
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg)
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Genève i endring

Dette er ikke noe gøy. Genève-utstillingen jukser. Nå kan vi nemlig ikke snike lenger! Dessuten er festkvelden spolert.

Publisert Sist oppdatert

Mandag i Genève har alltid vært en bonusdag for meg.

Thinks Porsche-utviklede storbilprototype dagen før alle andreKonspirasjonSe hvem som ble Årets Bil i Europa 2016MonopolUtkastereMimringMinimalistiskBusiness as usual
Powered by Labrador CMS