-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Jubileums-GTI
Golf GTI Clubsport markerer 40 år med GTI. Med 265 hk prises jubilanten til 543.900 kroner.
Drømmer du om en Golf GTI og har 90.000 kroner ekstra å legge i potten, så er det intet å lure på: Bestill GTI Clubsport, jubileumsutgaven som markerer 40 år med den mest suksessfulle GTI i bilhistorien. Altså: 543.900 kroner.
Vi møtte denne bilen første gang på GTI-treffet i Wörthersee sist sommer, og så den i ferdig form i Frankfurt i høst. Nå er den altså straks klar for lansering, bl.a. i Norge.
Prisen inkluderer fem dører og DSG girkasse, men bilen bygges også med tre dører og med manuelt gir for dem som synes det gir mer sportslig preg over en såpass motorsterk bil.
Bonusen er også et enda mer distinkt utseende og tøffere interiør, men best av alt: 265 hk som kan boostes til 290 hk i ti ekstra sekunder mot «fislete» 230 hk i standardvarianten, og bare ti hester unna Golf R til 594.800 kroner.
Dette skiller Clubsport fra ordinær GTI:
- Særegen støtfanger foran med store luftinntak, lameller i sort blank, cupspoiler og fravær av tåkelys og parkeringssensor foran.
- Særegen støtfanger bak med diffusor i sort blank.
- Kraftigere eksosrør på hver side bak i nytt design.
- Stor 2-delt hekkspoiler.
- Sortlakkerte speilhus og sortlakkert tak.
- Formørkede LED-baklykter som på Golf R.
- 19” Brescia lettmetallfelger med 225/35 R 19 dekk.
- Ytterligere 25 mm senket sportsunderstell.
- Mørke vinduer bak (65%).
- Clubsport-dekor i sort nederst på sidene.
Innvendig utstyr i tillegg til Golf GTI:
- Racingstoler foran i stoff/alcantara uten korsryggstøtte og uten sidekollisjonsputer (stoff i midten og alcantara på sidevangene) og innpreget GTI-logo.
- Dørpaneler i kunstskinn og alcantara.
- Dekor i ”Wabe 40” på instrumentpanel og dører.
- Dekor i ”sort pianolakk” på midtkonsoll.
- Girkule i Golf-ball-design (kun manuelt gir).
- Girmansjett i alcantara.
- Sportsratt trukket i alcantara med "klokka-12-markering i rødt".
- Kjøreprofilutvalg.
Produksjonen starter i mars.