-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Sbarro svikter aldri
Er det en ting som er sikkert, så er at Sbarro har stand på den årlige Genève-utstillingen. Og det betyr moro.
Noen der ute kan sikkert fortelle meg når Franco Sbarro begynte å stille ut i Genève.
Ja, Sbarro Espera er ikke noen fabrikk eller verksted eller garasje – det er et sted der den opprinnelig italienske tusenkunstneren lærer ungdom om bilbygging.Alt er muligMaserati-motoren hansTypisk Sbarro, man tar hva man har. Men det hadde ikke vært en ekte Sbarro dersom denne rett-frem beskrivelsen hadde vært alt. Bakhjulene satt nemlig så tett sammen at vi kan nesten snakke om en trehjuling.den hydrogenfyrte Pininfarina visteSbarro fortalte at det tok studentene bare litt over to måneder – 68 dager for å være nøyaktig, men der jobber man i helgene også – fra ideen dukket opp til en fungerende bil var ferdig lakkert og tørket.560 elever har han hatt gjennom skolen sin nå, og det er heldigvis ingen tegn til at aktivitetene stopper opp, eller fantasien og skaperevnen tørker inn. Den fyller 25 år neste år. Regn med et skikkelig jubileum.bare å melde seg på her