-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Et nytt skritt nærmere Q8
Audi viser sin andre konsept-SUV på like mange måneder. Nesten gang vi ser Q8 blir det nok i produksjonsdrakt.
På tross av et fotavtrykk på drøye 10 kvadratmeter skal den nye Audi-modellen fremstå som sportslig. I Detroit møtte vi en blå Q8 Concept.
Vi snakker med andre ord om noe som er voksent i norsk målestokk, om enn ikke i amerikansk der den nok bare kvalifiserer som mid-size. Du kan jo gjøre deg opp din egen mening – målene er 502 x 205 x 170 cm over en akselavstand på tre meter.Det som primært skiller Genève-konseptet fra det vi møtte i Detroit, i tillegg til farger og en rekke detaljer, er drivlinjen. For mens Detroit-bilen var en ladbar hybrid, er denne en såkalt mild hybrid – begge med en 3,0-liters V6 i bunnen.Elmotoren gir ekstra moment ved kraftig akselerasjon, samtidig som en elektrisk kompressor leverer ekstra moment ved lave turtall – lenge før de eksosstyrte turboene har våknet.