-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny Honda CR-V på vei mot Europa
Skritt for skritt nærmer femte generasjon CR-V seg Europa. Nå er den lansert i Australia, og dermed kan vi røpe flere detaljer.
Allerede i oktober 2016 viste vi de første bildene av en flunkende ny CR-V i amerikansk utgave. Der har bilen vært på markedet i over et halvt år, men fortsatt må vi vente til 2018 før den kommer til Europa og Norge.
Nå står imidlertid Australia for tur – der lanseres bilen i disse dager.
Den australske utgaven har bare ett motoralternativ – en 1,5-liters turbo bensinmotor med 190 hestekrefter.
Denne får vi trolig også se i den europeiske utgaven, sammen med den velkjente 1,6-liters dieselmotoren som i dagens CR-V har 160 hk.
CVT automatgir er standard i den australske versjonen, mens vi trolig kan velge mellom CVT eller manuell kasse for de som måtte foretrekke det.
Den tilbys med drift på bare forhjulene eller i alle fire hjørner, og her kommer en annen nyhet – utgaven med forhjulsdrift kan leveres med syv seter. Det gjelder dessverre ikke AWD-utgaven som nok er mest aktuell i Norge.
CR-V har tronet på toppen av den globale SUV-tronen, så det er liten tvil om at dette er en viktig modell for Honda som er Japans nest største bilprodusent etter Toyota.
I Norge er Honda-salget meget beskjedent – hittil i år er det ifølge OFV kun registrert 704 nye Hondaer, hvorav CR-V er bestselgeren med 219 eksemplarer. Det er en meget beskjeden del av SUV-segmentet som toppes av Toyota RAV4 med 2669 biler.