-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er BMW M8 Cabriolet
Det nærmer seg lansering av BMW 8-serien. Her er våre første bilder av M8 Cabriolet.
Vi fikk den servert som konseptbil på Villa d’Este og har vist spionbilder av coupéen og racerbilen med betegnelse M8 GTE som skal delta i WEC-mesterskapet, inkludert Le Mans, neste sesong.
I dag kan vi for første gang servere bilder av den åpne toppmodellen – BMW M8 Cabriolet.
M8-modellene har større luftinntak enn sine mer moderat motoriserte søsken, og selvsagt preger de obligatoriske, doble M-eksosrørene begge sider av hekken.
Motoren i M8 blir en 4,4-liters twin turbo V8 – en oppspritet utgave av den som sitter i den nylig avslørte M5. M xDrive-systemet som lar sjåføren velge mellom for- og firehjulsdrift vil også bli hentet herfra.
Autocar har intervjuet sjefen for M-divisjonen, Frank van Meel som forteller at den vanlige 8-serien og M8 er utviklet parallelt.
Han sier ingeniørenes viktigste oppgave var å sørge for at den vanlige 8-serien ikke ble for sporty, siden de ønsket at M8 skulle medføre et klart trinn opp på stigen. Dessuten er det jo ikke alle 8-seriekunder som ønsker en bil som er så sportslig som M8.
– Vi ønsker å være tydelige med posisjonering av denne bilen. Den skal stå på øverste trinn i modellporteføljen vår, og vi har foreløpig ingen planer om noen ny modell som skal toppe denne, sier van Meel til Autocar.
Dermed kan vi ta for gitt at M8 får høyere effekt enn M5s 600 hester. Når M8 Coupé og Cabriolet kommer på markedet i 2018, vil de trolig posisjoneres som direkte konkurrenter til Mercedes-AMG S63 Coupé og Cabriolet – biler som koster drøyt to millioner kroner.