-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nissan i Star Wars
Nissan har forstått dette med bilshow. Utstillingen i Los Angeles klarte de i hvert fall å gjøre til et skikkelig show, med tema Star Wars. Ikke for første gang.
I USA er det like før den nye Star Wars filmen, The Last Yedi, skal ha premiere. Dermed linket Nissan seg opp mot Lucasfilm og har gjort et gjennomført desember-tema.
Standen i Los Angeles var gjennomført Star Wars, med seks biler som var jålet opp som kjøretøy for verdensrommet. Men samtidig bruker de Augmented Reality med Star Wars tema hos alle de store Nissan-forhandlerne i USA.
Bilene ble bygget opp hos Vehicle Effect i Brubank – det var de som lage Ecto-1 for den nye Ghostbuster-versjonen, og som har jobbet med en rekke av F&F filmene.
Her har de ved hjelp av designerne fra Lucasfilm åpenbart greid å dekke det meste fra den kjente X-vinge formen og hodet til BB-8 som stikker ut, til en Kylo Ren-aktig Maxima stapp full av Sith-energi.
(Sorry – jeg er ute på dypt vann her, men jeg lener meg på en som sier hun vet).
Det er tre Maxima som er brukt, sammen med en Altima, en Rogue og en Rogue sport – ingen er til å kjenne igjen.
Og alle er betraktelig mer bearbeidet enn Nissans første Star Wars forsøk på LA i fjor.
Da var det filmen som hadde samme navn som en av Nissans amerikanske versjoner som skulle feires.
Filmen het "Rogue One: A Star Wars Story." Og da var det jo ganske naturlig å pimpe opp en Rouge. De viste den på utstillingen, men den var ikke mer ekstrem enn at de bygde 5.000 eksemplarer av den som de døpte Rogue One Star Wars Edition.
Til nesten 2.000 dollars ekstra.
Noe slikt skal ikke Star Wars-fans vente seg denne gangen. Bilene står der, men de er ikke til salgs, og det vil aldri bli bygget noen tilsvarende.
Med mindre du kommer med en stor neve dollar og banker på hos Vehicle Effect da. Da går det i hvert fall an å snakke om det.