-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mixn match fra Sin
Den bulgarske sportsbilen med track-gener har overlevd i mange år allerede, derfor må vi kunne regne med at de mener alvor med sitt siste innslag i bilfloraen.
Jeg liker åpningen på presentasjonen deres: SIN CARS er den superbil-produsenten som vokser raskest.
Det skal bli vanskelig både å bevise, og motbevise, noe slikt.
Men de har i hvert fall bygget sin R1 både i gateversjon og som GT4-bil i noen år nå, og de synes vel det er på tide med noe nytt.
Dermed dukker de første ideene om S1 opp. Den tekniske beskrivelsen virker troverdig, skissene, derimot, helt håpløse. Spesielt den rene profiltegningen – som man imidlertid nok ikke skal ta altfor bokstavelig.
Dette er nemlig bare en basisversjon. Alt man ellers måtte ønske skal kunne legges til.
Dører, frontrute eller sidevinduer eller tak, alt skal kunne monteres på. Du skal sågar kunne få sider som også dekker hjulene, slik at det hele nærmer seg en normal karosseri-oppskrift.
Et av argumentene er at dermed kan du skifte utseendet på bilen din i hele dens levetid.
Men mix og match tar ikke slutt her. Hele kraftavdelingen er også full av valgmuligheter.
Vil du har en forholdsvis heftig versjon på bensin, skal du få det. Plug-in hybrid? Versågod. Eller kanskje heltbatterielektrisk? Det finnes det også.
To bensinversjoner på 255 eller 365 hk. Plug-in versjonen vil få den samme 255 hesters 2-liters turbomotoren som den rene bensinbilen pluss en elmotor-pakke som starter på 90 kW.
Den får den samme ekstra vekten som den rene batterielektriske: 220 kg (uten at vekten på resten av bilen er oppgitt), og her er el-utstyret åpenbart den samme som på hybriden. 24 kW/h batterier, 90 kW motor – rekkevidde, inntil 200 km.
Folkene bak forteller at de planlegger å bygge den nye bilen både i Europa og i USA. Der har de søkt om å bli klasset som lav-volum produsent, hvilket gir dem muligheter til å bygge inntil 325 biler per år uten å måtte kollidere eller eksosteste dem.
Vi vil vite mer, og forhåpentlig kunne berolige litt med hensyn til estetikken, etter Genève-utstillingen i mars. S1 skal nemlig debutere der, og de første bilene skal leveres tidlig 2019. Prisene skal starte på 49.900 dollar.