-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Elektrisk crosser fra DS
Her er de første bildene av en helt ny modell fra det franske luksusmerket. Den kan få nordmenn til å løpe mann av huse.
DS trenger større modellutvalg om de skal oppnå høyere volum enn i dag, og her er bilder av en ny modell som kan bli svært strategisk i så måte.
Trolig får den betegnelsen DS3 Crossback og blir en direkte konkurrent til modeller som Mini Countryman, Audi Q2, Hyundai Kona med flere.
Sammen med neste generasjon Peugeot 208 skal den bygges på PSA-gruppens nye kompaktbil-plattform.
Bilen får en lengde på i overkant av fire meter, og designmessig vil den hente elementer fra dagens DS3 og fra storebror DS7 Crossback.
DS3 Crossback blir snarere et supplement enn en erstatning for dagens DS3, og modellene vil bli solgt parallelt – i alle fall i en overgangsfase frem til DS3 skal gjennom et generasjonsskifte.
Det kan neppe drøye lenge til, for selv om DS3 fikk en facelift i 2016, har den vært på markedet i snart ti år.
Den kommende DS-modellen kan bli første modell ut på PSA-gruppens dedikerte elbilplattform, kalt e-CMP, men den skal også selges med konvensjonelle drivlinjer.
DS har antydet at bilen får en elmotor på 85 kW (115 hk). En batteripakke med kapasitet på 50 kWt skal gi en rekkevidde på inntil 450 kilometer, men da snakker vi trolig etter den gamle og overoptimistiske NEDC-standarden.
Trolig kommer elbilen på markedet like etter bilene med forbrenningsmotor, for PSA har lovet at første modell basert på e-CMP skal på markedet i 2019.
Da vil den også bli en direkte konkurrent til Hyundai Kona Electric som tusener av nordmenn nå venter på.
DS3 Crossback høres ut til å kunne bli den første volumselger fra DS på det norske markedet. I hele fjor ble det ifølge OFV registrert totalt 93 nye DS i Norge, så potensialet for vekst er enormt.