Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co i Beijing

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co 02

Lynk & Co utvider sortimentet

Lynk & Co er ikke som andre bilmerker. Heller ikke når det gjelder kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

Det skjedde først noen greier i Europa for en måneds tid siden.

Ved en seanse i Amsterdam fikk de fremmøtte for første gang se Lynk & Co 02, som ble presentert som bil nummer tre i rekken. skrev vi i alle fall om for halvannet år sidenspionbildene våre ser jeg at 03 er en sedanI Ghent fortalte Lynk & Co at bilene som skal ut på det europeiske markedet skal bygges på Volvo-fabrikken der, side om side med Volvo som de jo deler plattform med. I Göteborg hadde de en tredje seanse – der fortalte de i detalj om den spesielle distribusjonsstrategien de har valgt. De røpet at første «butikk» kommer i Amsterdam, før Barcelona, Berlin, Brussel og London raskt følger etter.
Powered by Labrador CMS