-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mona Lisa med bil-dilla
Hun kom seg nok ikke til bilutstillingen, Mona Lisa, men hun kunne i hvert fortelle alle som gadd høre på hvor mye hun gledet seg til Paris-premieren på den nye 3-Serien.
Vanligvis pleier besøkende i Louvre å bli overrasket over hvor lite Leonardo-maleriet av Mona Lisa er.
Men de første Paris-utstillingsdagene i år kunne man heller ta en tur til det andre bildekunst-senteret i byen, Centre Georges-Pompidou, og se henne fylle 75 kvadratmeter.
Ikke bare det, du kunne snakke med henne, og øynene hennes fulgte deg og hendene hennes beveget seg mens dere konverserte høvisk.
Siden hun uttrykte en spesiell begeistring for den kommende 3-serien, var det kanskje åpenbart hvem som sto bak det 36 tonn tunge stuntet.
BMW brukte fem dager på å bygge denne installasjonen, med en LED-fylt flate på 10 x 7,5 meter der Mona Lisa så ned på deg med sitt uutgrunnelige blikk.
Inntil du engasjerte henne med et muntert «Hey Mona Lisa» – kanskje ikke den korrekte måten å tiltale en mer enn 500 år gammel kvinne, gift med en rik silkehandler i Firenze på, men da våknet hun i hvert fall til live.
Det fikk virkelig fart på dama, og det viste seg at hun kunne snakke med deg, flytende, på fransk, engelsk eller tysk.
Det hele selvfølgelig for å introdusere BMWs kommende intelligente PA, som – forteller Mona Lisa – vil bli tilbudt i utvalgte BMW-modeller fra mars 2019.
«Vi har gjort dette for å symbolisere hvordan oppkoblings-elementer og stemme-styring kan endre alle våre forestillinger om interaksjon mellom menneske og maskin», var en av forklaringene til Stefan Ponikva som er noe så ned-på-jorda som sjef for BMWs eventer og bilutstillingsdeltakelse.
Han hadde til og med sørget for at Mona kunne fortelle oss at en av spesialitetene til den nye Personal Assistanten var at hun ville godta at jeg ga henne et eget navn.
Store sjanser for at det blir «Leasa».