-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Folkelig Folkevogn
Volkswagen i Brasil har avduket en ny, kompakt-crosser. Den er først aktuell for lokale markeder, men kan på sikt bli global.
Nivus heter den nye bilen som av utviklet av Volkswagen do Brasil. Den omtales som en CUV (Crossover Utility Vehicle) i det kompakte segmentet med dynamisk design, romslig interiør og høy sittestilling.
Modellen skal i første omgang selges i Brasil, men senere i år skal den også eksporteres til nabolandet Argentina. Andre latinamerikanske markeder vil følge i 2021.
På lengre sikt skal modellen bli mer internasjonal, og Volkswagen lover det vil komme en europeisk utgave av den også. Det blir interessant å se hvor den skal posisjoneres i et allerede bredt SUV-utvalg fra Volkswagen.
Volkswagen Brasil forteller at de i 2020 planlegger merkets største offensiv i Syd-Amerika med hele 20 nye produktlanseringer.
Nivus skal inn i et nytt segment i det brasilianske markedet og skal ifølge VW friste med innovativ design som kombinerer SUV- og coupé-linjer.
Med en lengde på 4,26 meter er den syv centimeter lengre enn T-Cross, mens høyde er redusert med 8 cm for å gi bilen et mer sportslig preg.
Den blir blant de største modellene i det kompakte segmentet og kan blant annet skryte av et bagasjerom på 415 liter, et tillegg på 40 liter fra T-Cross.
Motoren er en 1,0-liter med 128 hester (når den fyres på etanol) i kombinasjon med 6-trinns automat.
Bilen er selvsagt basert på MQB-plattformen, og den skal bygges ved Volkswagen moderne Anchieta-anlegg i Bernando do Campo.