-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Renault til Russland
Nå har Renault bekreftet at de også er på vei inn i Russland. Det er den nye Dacia-modellen som skal bygges ved Moskvitch-fabrikken. Det hele skal være i gang i 2005.
X-90 er kodenavnet på bilen som for tiden gjøres klar for Romania-produksjonen – en av de viktigste spesifikasjonene er at den ikke skal koste mer enn 5.000 i markedet. Det samme er målet når den har rullet ut av samlebåndene i Moskva. I Romania har Renault investert nesten 350 millioner Euro i nye produksjonsfasiliteter for den nye modellen. I fabrikken i Moskva, hvorfra også Moskvitch kommer, har Renault investert rundt 100 millioner Euro, siden de gikk inn i en avtale med Moskva by i midten av 90-årene, uten at det har kommet noe særlig ut av det. Med disse nye planene regner man endelig å ha kommet frem til noe bærekraftig.
Det blir mer og mer åpenbart at det er ideer som disse som har gjort at Renault har kommet med tilsynelatende vanvittige spådommer om sin egen fremtid. Fra dagens 2,2 millioner biler skal de opp i 4 millioner innen 2010 sier de. Noen flere X90-prosjekter og du skal se de får det til.