-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Renault på - ikke bare to - men, tre hjul
Det har ikke vært lett å få Renaulter til å løfte det ene hjulet i svinger, en ganske stiv Renault 17 er den eneste jeg kan komme på. Men nå kan du kjøre Renault på tre uten å risikere påtale. Ublo heter metoden.
Nå må det tilføyes at Renault har vært mer ekspansiv enn BMW når det gjelder å finne på navn til kolleksjonen. Man skulle nesten tro at produktene var japanske, for hva sier du til en Fulltime 125 Groomy, eller en Kouranos 250?
Sånn sett er Ublo helt i stil med resten. Men den er bare prototype foreløpig, muligens utviklet etter en nordmanns prøvekjøring av C1. Han mistet fullstendig følelsen av at dette gikk på to hjul, så han glemte å sette ut benet da han stoppet. Det kan han trygt glemme hvis han kjører en Ublo, den har nemlig to hjul bak, så her skal du ha talent for å velte.
Bakhjulene har også en egen tilt-funksjon, slik at det hele heller som vanlig i svingen (selv om jeg ikke akkurat tror du skal prøve å få kneet nedi her), så ikke på den måten er det heller mulig å få den opp på to, for deretter å velte.
Renault sier ikke noe om når eller om den skal i produksjon, men det er sikkert et marked for slike ting også. Sikkert mange som kan tenke seg tilnærmet to-hjul men som er litt betenkt med hensyn til falle-av-biten.
Men born to be wild er det ikke akkurat.