-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nissan inn, staten ut
Det er ganske underlig: den delvis statseide Renault-fabrikken gikk inn for å redde Nissan. Det var så vellykket at nå vil Nissan begynne å eie Renault litt, samtidig som staten trekker seg sakte ut.
Og da er det kanskje ganske naturlig å kjøpe seg inn i det selskapet som effektivt eier deg? Planen er i hvert fall nå å kjøpe omtrent 15% av Renault, at den handelen skal være avsluttet innen neste sommer og at prisen på aksjene skal være et vektet snitt av kursen de 20 dagene forut for aksjonærmøtet som skal finne sted i november.
Samtidig sier den franske stat at den da skal redusere sine interesser i Renault på snaue 50% til 38 prosent i første omgang og på sikt til 25%. Siden Renault/Nissan dealen vil skje ved en kapitalutvidelse, betyr Statens synkende engasjement sannsynligvis bare at den ikke deltar i utvidelsen, men blir sittende på sine eksisterende aksjer.