-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Morsomt med Formel 1?
Jeg går ut fra at de fleste som fulgte med synes gårsdagens Formel 1 løp var toppen av motorsport. Kanskje en idé å fortelle dem det angår at de er i ferd med å miste dem som betaler for at sirkuset kan holde på: nemlig tilskuerne. Her er noen gode adresser:
Men akkurat nå er vel den største anti-Schumacher siden hans egen offisielle hjemmeside http://michael-schumacher.rtl.de/index.html. Går du inn på chat-sidene der får du ganske sterke opplevelser, og lærer ord og uttrykk du aldri lærte i tysktimene på skolen. Hekt deg på der og fortell hva du synes om i går du også. Og send kopier til alle de andre Heia-Schumacher sidene som nettet flommer over av. Du finner en rekke av dem her: http://www.f1directory.net/lpages/DRIVERS/M_SCHUMACHER/.
Schumacher har gjemt sin egen mail-adresse godt, men får du jobbet deg inn på Barichellos sider (det er ikke så enkelt, men han har noen nye under oppbygging) på http://www.uol.com.br/rubensbarrichello/ie4/barrichello.htm og klikker deg inn på Pit Stop kommer du rett på et e-mail formular. Hils ham og si at du trodde han var en racer – helt til i går.
Du kan også gi din klare melding til hovedsponsoren til det italienske bilmerket som Schumacher kjører. Der er det også forbausende vanskelig å oppnå kontakt, men på bunnen av hjemmesiden deres på http://www.shellmotorsport.com/ferrari/frame.html finner du noe som heter Terms and Conditions. Klikk deg inn der og langt nede – under masse juridisk mumbo jumbo finner du en supertext som heter Contact us. Der har du et formular hvor du kan fortelle dem hva du mener om bensinen deres.
Like enkelt er det å kontakte Ferrari. Via hjemmesiden deres finner du ikke noen mail-adresse, men jeg vet at hun som sitter og koordinerer all verdens Ferrariklubber er ganske sentral i oppbyggingen av Ferrari-mytene. Så send trygt en melding til Ferrariclub@ferrari.it og meldingen vil ende der den bør.
Du vil gjøre sporten en tjeneste. Dersom tullingene tror at det er slik som i går vi helst vil oppleve motorsport, kommer de jo bare til å fortsette slik.
PS. To timer etter at denne meldingen ble lagt ut kommer det fra - av alle steder - Tyskland melding om at fra den 16. mai klokken 12.00 er følgende domene åpent: www.f1-boykott.de. Der kan alle henge seg på som synes det begynner å lukte litt råttent nå.