-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nei takk, ingen flere Renault-aksjer
Nå som den franske regjering har sagt klart fra at de skal selge ut mye av det de eier, for ca. 40 milliarder Euro, regner alle med at det inkluderer de 26% av Renault som staten fremdeles sitter på. Men Nissan er ikke interessert.
Det er jo ikke unaturlig å tenke seg at posten måtte være interessant for Nissan, datterselskapet til Renault, som tjener penger så det suser, og som allerede er knyttet opp i en finansiell sammenheng med moderfabrikken.
Renault kjøpte først 37% av den syke japanske bedriften, da den frisknet til økte de til 44,4%, samtidig som Nissan kjøpte ca. 15% av Renault.. Men i et ferskt intervju med La Tribune sier Nissan-sjefen, Carlos Ghosn (bildet), at han ikke ser på Nissan som en mulig erstatning for den franske stat på aksjonær-siden. Da vi fikk 15% av Renault, var ikke det først og fremst ut fra finansielle beveggrunner, men på grunn av hovedlinjene i avtalen fra 1999 som forusatte tettere økonomiske bånd begge veier. Men jeg ser ikke noe behov for å gå lenger enn det, sa han.