-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Volvo fortsetter Renault-import
Så kan alle rykter om skifte av Renault-importør i Norge opphøre. På en pressekonferanse på bilutstillingen i Stockholm redegjorde adm. direktør Peter Hansson i Volvo Personvagnar Sverige og Alain Margaritopol fra Renault at de har undertegnet en ny 5-årsavtale om at Volvo importerer og markedsfører Renault personbiler og lette varebiler i de nordiske landene.
Volvo-organisasjonen i Norden startet i 1983 å importere Renault og har altså i 20 år importert og markedsført de franske bilene i Norden. Juridisk er det Volvo Personvagnar Sverige AB som står som generalagent for Renault i Sverige, Norge, Finland og Danmark, og i Norge er det Volvo Personbiler Norge AS som har importert og bygget opp et forhandlernett basert på felles forhandlere med Volvo personbiler.
Renault-virksomheten har utviklet seg på et fantastisk vis. Renault har, fra å være et uvanlig og spesielt bilmerke, blitt den markedsledende franske bilprodusenten i Sverige og Renault har gjort det meget godt også i de andre nordiske landene. Siden 1995 er salget av Renault blitt doblet, sier adm. direktør i Volvo Personvagnar Sverige Peter Hansson i en kommentar. Markedsandelen i Norden var i 2002 på 6 prosent mens den i Norge var 3,4%.
Hansson og Margaritopol undertegnet avtalen her i Stockholm, og begge var tilstede på pressekonferansen. –Gjennom den nye avtalen sikrer vi muligheten til enda bedre samarbeide og utvikling av vår felles forretning, sier Peter Hansson.