-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nye Modus-tall
Renaults nye Modus har vi presentert på denne siden allerede (og – gled deg – om en ukes tid har vi også vist deg både Z16 og X90), men det har dukket opp noen nye spennende Modus-detaljer.
Alt for lenge har Renault latt sine franske kollegaer, Peugeot og Citroën ete av dette markedet, men nå vil de tilbake igjen. Og Modus er altså et av våpnene.
I fjor hadde Renault ca. 12 prosent av dette markedet, det vil si ca. 600.000 biler. De regner ikke med svært mye kannibalisering når Modus kommer på markedet, fordi en ny Clio er også rett rundt hjørnet, og Modus vil i alle fall bli noe dyrere enn Clio. Så derfor regner Renault med at 300.000 Modus blir nesten ren netto, og da er de igjen tilbake på førsteplassen i dette store markedet.
To tredeler av dette volumet må selges i Frankrike, Tyskland og Italia og om halvannet års tid skal Modus bli den mest solgte Renault-modellen på de store Europeiske markedene som Frankrike og Tyskland.
Bilen skal som kjent bygges i Spania der fabrikken skal gå på tre skift for å møte volumkravet.