-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Norsk Borgward
Noe av det morsomste som skjedde meg i Frankfurt var å møte Einar Hareide, norsk designer med lang fartstid hos Saab. En av Europas mest betydningsfulle sto det i storavisen Die Welt. Hvorfor det sto om ham der? Han skal designe den nye Borgward.
Nå er det snart 50 år siden bilmerket Borgward ble radert fra denne jordens overflate. Men barnebarnet, Christian, har alltid hatt en drøm om å fortsette bestefars verk. Sammen med en tung investor og næringslivskonsulent, og sammen med en forfatter som skriver en bok om Hva hvis Borgward hadde overlevd ? har de hentet inn Einar Hareide for at han skal gi form til Den Store Ideen.
Jeg hadde en lang prat med alle fire, (av en eller annen grunn satt vi i Porsches behagelige lounge under samtalen, noen forbindelse? Ingen ville si noe om det.) en av de første Frankfurt-dagene og fikk inntrykk av at dette mente de. Alvorlig.
Og at dette syntes de var moro. Eller skøy, som det heter på Hareide.
Prosjektet begynner å gi litt gjenlyd i tysk presse, men det er ikke mye firergjengen forteller nå. Annet enn at det er snakk om en bil som skal kunne produseres i fire-sifret og ikke to-sifret antall. Til en viss grad basert på eksisterende produksjonsbiler, og at det ikke blir snakk om noen ekstrem superbil.
Om noen uker skal vi imidlertid få vite mer, og i den utgaven av BIL som kommer i november skal du få vite mer både om ide og bakgrunn. Og dersom det skulle skje en plutselig utvikling vil du selvfølgelig se det først her på BilNorge.no.