-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Hemmelig småbil
Det er ikke lett å se, men bak denne kamuflasjen skjuler det seg en svært viktig småbil.
Vi fikk et hint om hvordan den skal se ut da Ford viste konseptbilen Verve i Frankfurt, for her er det etterfølgerens til Ford Fiesta som er ute på test.
Åstedet er de franske alpene, men teamet fra Fords britiske utviklingssenter avslører opphavet til bilen.
Her kan du lese om Verve Concept
Dette er tidlige bilder på offentlig vei– så langt har det meste av utviklingen foregått bak høye gjerder på testbaner.
Fortsatt Fiesta?
Om modellen fortsatt skal hete Fiesta er usikkert, for den blir så totalt annerledes enn sin kantete forgjenger som ikke helt har svart til forventningene for Ford. Ford røper også at den nye bilen skiller seg radikalt fra konkurrenter som Polo, Corsa og Clio – dette primært for å appellere til en yngre målgruppe enn tidligere.
Plattformen er felles med Mazda2, men denne gangen er det japanerne som har stått for det meste av utviklingen og bilene vil bli produsert på hvert sitt samlebånd.
Som dagens Fiesta kommer også etterkommeren i 3- og 5-dørsutgaver.
Her kan du se hva vi skrev om Mazda2 etter vær første prøvetur på bane