-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Taket av for ny SLK
Tiden er snart moden for en oppdatering av Mercedes minste roadster – SLK. Her er fotobevisene.
Det er andre generasjon av den populære roadsteren som nå står foran en midtlivs ansiktsløfting etter cirka fire år på markedet. Til sammen er det produsert rundt en halv million SLK av de to generasjonene, noe som gir bilen solide markedsandeler i segmentet.
Den automatiske takkonstruksjonen, som Mercedes var de første til å benytte på en roadster da forrige generasjon SLK debuterte for drøye ti år siden, beholdes selvsagt.
Muligheten for å velge åpen eller lukket cruising, utvider bilens funksjonalitet. Det samme gjør det smarte luftskjerfet som puster varm luft på nakke og skuldre på kjølige sommerkvelder.
Et annet SLK-kjennetegn, fronten med en nese som minner om en Formel 1-bil, videreføres, men nesa stikker ikke like dypt ned i front som tidligere. I stedet er det sannsynlig at kamuflasjen på denne testbilen skjuler triangulære luftinntak, slik som bl.a. de sportslige utgavene av nye C-Klasse har. Også i hekken gjøres den endringer på fangere og lykter.
Maskering av interiøret tyder på at også dette skal oppfriskes, men motoren blir trolig de samme med valg mellom 163, 231, 272 eller 360 hk.
Genève-utstilling i mars 2008 kan være en egnet arena for debuten.