Mini Clubman: Heftig Mini - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
img img img img img img
16 bilder i galleri
Heftig Mini
Mini lanserer nå Clubman i John Cooper Works-utgave. Aldri har det ligget så mange hester under panseret på en serieprodusert Mini.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2019).

Twitter RSS
bsgif

Nye Clubman er størst i Mini-familien, men det betyr ikke at den er stor i ordets egentlige forstand. Med mindre du da syns en Golf er stor.

I Paris lanseres neste uke en ny toppmodell – Mini John Cooper Works Clubman.

De spesielle sidedørene fra forrige generasjon Clubman er byttet ut med to konvensjonelle dører, men bakluka er fortsatt todelt slik den alltid har vært.

Bagasjerommet er stort i Mini-målestokk og rommer 360 liter – 1250 liter når baksetene legges ned.

JCW-utgaven har en toliters motor god for hele 231 hestekrefter og et dreiemoment på 350 Newtonmeter. Kreftene fordeles etter behov til alle hjørner gjennom ALL4 – Minis system for firehjulsdrift.

Vi loves null til hundre på 6,3 sekunder, enten man velger 6-trinns manuell eller 8-trinns automatkasse.            

Brembo har utviklet bremsene med røde calipere som du skimter bak 18-tommers spesialfelger, og chassiset er tunet for spille med å spille på lag med alle hestene under panseret.

Bilen har et skreddersydd interiør, og blant standardutstyret inngår LED hovedlys, valgfrie kjøremodi, p-sensorer, nøkkelfri adkomst, et påkostet lydanlegg med 6,5-tommers skjerm, multifunksjonsratt og «cruise-kontroll med bremsefunksjon». 

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   toolbar_mail.gif Tips en venn   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse
logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: